vineri, 22 iunie 2012

Oameni...

Se presupune ca suntem oameni si traim printre oameni. Rautatea e la ordinea zilei :( Cu ce suntem noi mai buni decat animalutele? Nu e un manifest pentru animalute, insa nu inteleg de ce atunci cand un catel musca un om e o tragedie, dar atunci atunci cand un om omoara un un alt om nevinovat, inseamna 2 ani cu suspendare. Daca omoara un pisoi sau un catel, deja nu mai conteaza :( De multe ori m-am intrebat daca a fi om inseamna sa fii biped, sau daca esti biped e suficient sa te numesti om. Dupa 30 de ani ca om nu va pot spune ca stiu ce inseamna acest concept. E o lume in care toti vor sa ne ia tot ceea ce avem de valoare. Nu pot sa accept asa ceva! Nu incercati sa ne faceti dependenti de silicoane, operatii estetice si photoshop! Chiar daca nu suna bine pentru anumite persoane, voi continua sa cred in oameni! Acum, sa fii om e mare lucru, nu inseamna sa mergi in 2 picioare, inseamna sa ai suflet.
Mi-este foarte greu sa scriu aceasta postare pentru ca multe femei le judeca pe celelalte prin prisma kilogramelor pe care le au sau a celulitei. Dragi vedete, si voi aveti celulita "la greu", doar ca photoshopul e performant! Noi, femeile "nevedete" suntem foarte ok cu ceea ce avem si suntem foarte multumite de corpul si de viata pe care le avem. Nu ne mai intoxicati cu prostii, nu ne intereaseaza ca voi divortati de 3 ori pe an. Voi nu sunteti decat niste "chestii virtuale", si parintii nostri au divortat, poate si noi am divortat, dar nu am aparut nici la Maruta, nici la Capatos. De aceea, noi suntem oameni si voi nu stiu ce sunteti :(
Ca si PS: Nu pot decat sa ma bucur ca blogul meu e "populat" de oameni, nu de animale bipede care stiu sa scrie la calculator. Asa cum mai spuneam si alta data: nu am nevoie de mii de cititori daca nu sunt "oameni". Eu nu scriu pentru chestii care merg in doua picioare, eu scriu pentru ingerasi!
Dragi ingerasi ting ting, toata stima pentru voi!
Ma inclin!

18 comentarii:

  1. ana maria birladeanu22 iunie 2012 la 03:15

    mereu ne surprinzi cu cate ceva,i-ti sustin ,,campania,,nu sunt o frustrata cae se uita la vedetele de carton si ofteaza la cum arata,am cap si pot gandi ca in spatele,,mastilor,,se afla un om normal ca si noi,le este si lor greu ,cred,sa pozeze mereu in perfecti,pupici:*ai toata aprecierea mea pentru ceea ce faci

    RăspundețiȘtergere
  2. O noua postare care m-a lasat fara cuvinte doar cu lacrimi de bucurie ca fac parte din ABC.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord cu tine ,acest subiect merita multa atentie ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Calin Andreea Daniela22 iunie 2012 la 10:09

    Macar noi daca avem chef sa mancam o shaorma o mancam...Nu suntem nevoite sa mancam un mar pe zi ca altele care arata ca niste schelete ambulante :)). Sunt multumita de viata pe care o am si de corpul meu care nu-i perfect, dar macar imi traiesc viata fara limite :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata dreptate ai ting ting!:( Din pacate asa este, animalele ucid pentru a se hrani, insa oamenii ucid de placere..si atunci unde este dreptate?:( Eu stiu foarte foarte foarte bine ce inseamna sa fii privit ca pe o ciudatenie si sa fii judecat depa felul in care arati, dar na, astia sunt oamenii! Animalele sunt cele care ne iubesc neconditionat! Multi pupici ingerasule ting ting si jos palaria in fata ta! I love you!:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata stima si pentru tine, Iulia. Iti sustin parerea 100%. Puup! ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai mare dreptate  in ceea ce priveste oamenii,devenim din ce in ce mai rai.
    Cat despre asa-zisele vedete daca ne-am lua dupa ele am arata toti ca niste papusi Barbie:)Daca ele ar fi perfecte,cu atatea operatii estetice,diete si tratamente cosmetice,de ce mai apeleaza la photoshop??????
    Spre deosebire de aceste vedete,eu pot iesi afara fara sa-mi pun un kg de tencuiala pe fata si fara sa-mi fie rusine de corpul meu,chiar daca am cateva kg in plus.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt deacord cu tine.....mie unele care imi par ca arata penibil.....un articol interesant....

    RăspundețiȘtergere
  9. janeta_2007200122 iunie 2012 la 14:27

    Si eu sunt de acord cu tine in ceea ce ai zis. 

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am înţeles de ce omul nu se consideră animal şi de ce subestimează animalul. Faptul că rasa noastră a fost capabilă să pună pe picioare tot ceea ce avem astăzi, nu înseamnă că nu suntem animale. Nu pot să înţeleg ce satisfacţie au unii când omoară un animal.
    Nu pot să înţeleg ce caută anumiţi oameni la TV. Mulţi chiar nu au nimic de spus şi nu fac nimic. M-am săturat să văd la TV fotomodele siliconate şi proaste de dau în gropi. 
    Sunt puţini prezentatori care tratează cu seriozitate propria emisiune.

    RăspundețiȘtergere
  11. Intr-o perioada in care am fost foarte dezamagita si dezgustata de comportamentul oamenilor, aveam ca motto: Cu cat cunosc mai mult oamenii, cu atat iubesc mai mult animalele. Acum am depasit acea faza pentru ca am oameni deosebiti in jurul meu. Totodata, iubesc foarte mult animalutele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina, asa cum imi place mie sa spun: cititorii mei sunt oameni deosebiti. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Agurita, tampeniile pe care le vad in jurul meu sau la TV nu-mi schimba sistemul de valori, insa ma gandesc cu groaza la ce modele au adolescentele de astazi :( Pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea, si vedetele mananca o shaorma, dar apoi nu mai mananca nimic toata saptamana :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mirela, iti dai seama cum ar arata anumite vedete fara operatii estetice, machiaj si photoshop? :) Ma doare sa vad ca multe adolcente se chinuie sa slabeasca, sa se bronzeze nu stiu cat doar ca sa arate ca vedeta X. Din pacate, umbla dupa himere, uita sa se bucure de viata si sunt nefericite din cauza unor lucruri nesemnificative :( Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen, multe vedete sunt sinonime cu cuvantul penibil. Pupici.

    RăspundețiȘtergere