miercuri, 25 iulie 2012

Liebster Blog Award

Ei, acum sa ma vad! :) Cat am lipsit de pe blog am primit mai multe nominalizari la Liebster Blog Award, asa ca am multe intrebari la care trebuie sa raspund :)
Sa o luam cu inceputul :) Multumesc Alexandra, Anfreuta, Cristina si Elena. Sper ca nu am omis pe cineva :( In ultima perioada nu prea am mai intrat pe net foarte mult. Daca am mai primit de la cineva aceasta nominaliare, revin cu un update.


Reguli:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebarile adresate de catre persoana care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag.
5. Mergi la pagina lor si anunta-i.
6. Nu da tag-ul inapoi.

11 lucruri despre mine

Nici nu mai stiu ce am mai spus pana acum ca sa nu ma repet :)
- Atunci cand am emotii imi transpira palmele.
- Nu sunt punctuala.
- Ador florile de camp, trandafirii albi si lalele galbene.
- Nu am nicio problema sa ies din casa nemachiata.
- Sunt o fire solitara, dar si sociabila in acelasi timp. Daca ma lasi o saptamana pe un varf de munte, fara telefon, fara laptop, doar cu carti, muzica si Jarabe n-am nimic impotriva.
- Atunci cand sunt suparata nu ma plang la nimeni.
- Sunt orgolioasa.
- Am renuntat de curand la religia crestin-ortodoxa si sunt hindu. Totusi, pastrez ceea ce e pozitiv din religia in care m-am nascut.
- Prima mea calificare e de invatator-educator, dar n-am profesat niciodata.
- Imi este frica de intuneric.
- La orice restaurant la care merg, iau ceea ce ramane pentru a da de mancare la cateii amarati.

Intrebari de la Alexandra:

1. Cum te vezi peste 5 ani? 
Greu de spus :) Cu multe carti publicate, cu ceva mai multe riduri, la fel de blonda si fericita :) Plus inca vreo 50 de tari vizitate.
2. Daca ai pleca intr-o vacanta, si in bagaj ai avea loc doar pentru 3 produse de machiaj, pe care le-ai alege si de ce?
Rimel, fond de ten si creion pentru ochi pentru ca imi place sa-mi pun ochii in evidenta.
3. Cand vine vorba de primit cadouri... Ce preferi ? (ex: genti, produse cosmetice, haine, etc)
Nu am o preferinta anume, orice e daruit din suflet.
4. Care este ritualul tau de infrumusetare ?
Nu am un ritual anume.
5. Cum arata pentru tine o seara perfecta?
O seara perfecta este una racoroasa in care ies in oras cu sotul meu si cu prietenii. Nu m-ai intrebat de noaptea perfecta :)
6. Daca ai putea alege, in ce oras te-ai muta? (din Romania si din afara)
Suceava, Romania. Hikkaduwa, Sri Lanka.
7. Spune-mi 3 calitati si 3 defecte ale tale :)
Pot sa incep cu defectele? E mai usor :) Sunt dezordonata, incapatanata si rasfatata. Calitati: sunt sensibila (desi nu stiu daca mai e o calitate), toleranta si optimista.
8. Vara sau iarna? Munte sau mare?
Iarna. Munte.
9. Care este vacanta ta perfecta?
Orice vacanta in care nu ma gandesc la probleme. Daca se poate, totusi mi-as dori in Polinezia Franceza :)
10. Numeste-mi 3 greseli in ceea ce priveste machiajul, pe care le observi la persoane din jurul tau.
Fond de ten prea inchis sau prea deschis fata de nuanta tenului, ruj strident atunci cand nu ai o dantura ok, machiajul care accentueaza si buzele si ochii in acelasi timp.
11. Numeste-mi 3 produse de machiaj pe care le ai si pe care le recomanzi.
Fond de ten de la Max Factor, rimel de la acelasi Max Factor, fard de pleoape de la Bourjois.

Intrebari de la Anfreuta:

1) Ce ne poti spune in cateva cuvinte, care sa te defineasca?
Sunt nonconformista, chiar tacanita si imi place viata.
2)Preferi mancarea gatita sau mancarea de la fast  food?
In mod cert, prefer mancarea gatita.
3)Ce ai prefera sa ai un copilas sau un animal de companie?
Nu stiu ce as prefera. Momentan, nu am niciuna nici alta :)
4) Preferi o seara alaturi de familie sau o seara alaturi de prieteni?
Si una si alta.
5) Care este hobby-ul tau?
Calatoriile.
6) Te consideri o persoana dinamica?
Uneori.
7) Esti o fire ambitioasa?
Am fost, dar mi-a mai trecut.
8) Care este cea mai mare boacana pe care ai facut-o in copilarie? Dar la maturitate?
In copilarie am facut mult prea multe boacane. In afara de faptul ca am provocat incendii, am spart geamuri, cel mai rau imi pare pentru ca prin clasa intai am dat ceasul in urma cu doua ore ca o colega de-a mea sa mai stea la mine si a luat bataie de la parintii ei din cauza asta :( E singura boacana pe care o regret. La maturitate, nu pot sa spun public :)
9)  Ce preferi sa ai : mai multe cosmetice, mai multe haine, mai multi pantofi sau multe genti?
Mai multa iubire si bunatate.
10) Iti fixezi obiective pe termen lung sau preferi sa lasi totul la voia intamplarii?
Prefer sa nu-mi fac planuri pe termen lung.
11) Iti apreciezi parintii? Preferi sa le-o spui acum sau sa regreti ca nu le-ai spus ce simti cat au fost in viata?
Ii apreciez foarte mult si le-o arat de fiecare data cand am ocazia.

Intrebari de la Cristina:

1. Ce visai sa te faci cand erai mica?
Bibliotecara.
2. Unde ti-ar placea sa pleci in vacanta (e vis, cheltuielile nu conteaza)?
Polinezia Franceza.
3. Ce stil iti place cel mai mult? (sport, casual, elegant etc)
Casual.
4. Care e culoare preferata (oja, machiaj, haine)?
Nu am culori preferate, sunt doar culori pe care nu le port, cum ar fi maro.
5. Cine este persoana care te-a influentat cel mai mult?
Gandhi.
6. Iti place sa gatesti? Care este reteta ta preferata (daca raspunsul e nu, la prima, tot ai un fel de mancare preferat, nu)?
Da, dar nu am mereu chef sa gatesc. Imi place foarte mult mancarea indiana. Nu am o reteta preferata.
7. Ca bloggerite cred ca toate ati participat la campanii de testare. Care a fost produsul cel mai impresionant pe care l-ati recomandat apoi cu caldura, l-ati recumparat etc.?
Aici m-ai "lovit" :) Sunt noua in lumea blog-ului :) 
8. La capitolul ingrijire, ce va preocupa cel mai mult (fata, par, corp, unghii etc.)?
Fata.
9. Care e cea mai 'dezastru' greseala de machiaj observata de tine? (ex. mie mi se pare nasol rujatul excesiv/aplicat incorect de ajunge rujul pe dinti).
Un ruj strident "asortat" cu o dantura foarte urata.
10. S-a intamplat sa va impresioneze un film in mod deosebit? (lacrimi, poate, dar si sa va faca sa schimbati ceva in viata voastra, sa aveti o epifanie moment de claritate).
Hachi: A Dog's Tale.
11. Daca se intampla ceva si trebuie sa impachetati o singura valiza, mica, in graba, care sunt lucrurile care ar avea prioritate? 
Gelul de dus, un prosop, actele, cardul bancar, un deodorant, demachiant, lenjerie intima si Jarabe.

Intrebari de la Elena:

1. Ai realizat in viata ceea ce ti-ai propus?
Nu tot, dar mai am timp :)
2. Cum ti-ai cunoscut iubitul/sotul?
3. Ce ti-ai fi dorit sa faci din punct de vedere profesional? Acum iti place ceea ce faci?
Intotdeauna mi-am dorit ceea ce fac acum si imi place ceea ce fac.
4. In ce tara ti-ar placea sa locuiesti, daca ar trebui sa alegi?
Sri Lanka.
5. Te consideri o femeie implinita? Ce iti lipseste?
100% nu cred ca e vreo femeie implinita. Imi lipsesc multe :)
6. Dupa casatorie, la cat timp ti-ai dori/dorit un bebe?
Uneori mi-am dorit, alteori, nu, pentru ca mi-as dori sa-mi cresc copilul intr-o lume mai buna.
7. Pentru tine, cariera este/a adevenit mai importanta decat familia? De ce da, de ce nu?
A fost mai importanta decat familia, insa mi-am dat seama ca nu se merita.
8. Daca ai fi in situatia in care ar trebui sa alegi sa stai cu copilul 1 an si sa iei o indemniatie de 3000 de lei sau sa stai cu copilul 2 ani si sa iei o indemnizatie de 1200 lei... Ce ai alege?
Clar, as alege a doua varianta.
9. Cati bani cheltui lunar pentru tine, pentru ingrijirea ta?
Nu am tinut niciodata evidenta banilor, asa ca nu stiu.
10. Ce fel de cadouri iti place sa primesti?
Orice e daruit din suflet.
11. Care este anotimpul tau preferat?
Primavara.

Intrebarile mele:
1. Daca ai putea sa schimbi lumea, care ar fi primul lucru pe care l-ai schimba?
2. Ce admiri cel mai mult la o persoana?
3. Povesteste un moment fericit din viata ta.
4. Deja nu mai am inspiratie :) Care e cea mai amuzanta intamplare din viata ta sau din viata cuiva apropiat?
5. Care e cel mai frumos vis care nu ti s-a implinit pana acum? Si care e cel mai frumos vis care s-a implinit?
6. Care e tara in care ti-ai dori sa ajungi si nu ai ajuns inca?
7. Un cadou perfect pentru tine contine...
8. Tot e un subiect "fierbinte" acum: ce parere ai despre referendum?
9. Spune-ne un restaurant la care ai fost si te-a impresionat in mod deosebit.
10. Crezi ca exista diferente de moralitate sau de inteligenta intre romanii care provin din diferite regiuni ale tarii? (de exemplu, ardeleni versus moldoveni, olteni versus munteni, etc.)
11. Un motto care te caracterizeaza.

Nominalizez pe:
2. Oanna
3. Gabita
4. Ancuta
5. Alina
6. Carmen
7. Teo
8. si pana la cat vreti voi e pentru ingerasii "ting ting" care nu au blog. Asadar, astept raspunsurile voastre pe adresa de email juliamania2002@gmail.com si le postez pe blog :)

Ingerasi "ting ting", acum sa va vad :) Eu am avut rabdare sa raspund la toate intrebarile, voi aveti rabdare sa le cititi? :)

PS: Scuze pentru diferentele de font, insa anumite intrebari le-am luat cu copy/paste. Of, si n-am pus ghilimele :) Sa nu ma acuzati de plagiat :)














23 de comentarii:

  1. O zi frumoasa precum e sufletul tau iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt.tag scumpa:*:*:*In seara asta imi fac timp sa raspund:D
    Normal ca am avut rabdare sa citesc tot, doar e despre tine.Imi place sa aflu cat mai multe despre tine!Mii de pupici si scuze ca am cam lipsit in ultima vreme:(:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. In mare parte, stiam lucrurile astea despre tine, insa am aflat si lucruri noi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi unele lucruri le stiam despre tine Iulia am mai aflat si noutati.o zi frumoasa si multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ancuta, si eu am lipsit cam o luna de pe net :( Nu ti-am mai postat link-ul pe blog pengtru ca adormeam pe tastatura :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anfreuta, nici nu stiu ce voi mai spune despre mine daca mai primesc vreun tag :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Alina, tu ai mereu rabdare cu mine:) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cata, deja nu stiu ce sa mai spun nou despre mine :) O dupa amiaza frumoasa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ting ting,ce-mi faci tu mie?? De azi dimineata ma chinui sa citesc pana la capat intrebarile:D Dar nu regret deloc..toate raspunsurile tale sunt ting ting:* Sa stii ca imi doream mult sa fac si eu acest tag, acum sunt happy ca mi lai oferit tu:D Multumesc mult si pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  10. nu-i bai.oricum veneam sa citesc postarile din urma de pe blogul tau si tot aflam:):*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehe...si eu am citit pana la capat. :P Si apoi am vazut ca m-ai nominalizat sa fac si eu tag-ul. :| Mersi mult! Acum sa vad cand ma mobilizez, ca tare mi-e lene. :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Alinaluibrumarel26 iulie 2012 la 09:39

    50 de tari in 5 ani??? vreau si eu :)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. ana maria birladeanu1 august 2012 la 03:05

    am citit cam tot,sunt a,etita la ora asta nu siu cat retin :))),ma bucur ca iti place primavara ,mie la fel :*
    inseamna ca ar trbui sa raspund si eu la intrebari?dificil,asta inseamna ca trebuie sa vb despre mine si e cam greu :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, multumesc! Deja l-am preluat, sper sa apara cat de curand! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen, nu esti singura care e prietena cu lenea :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ana Maria, nu e obligatoriu :) Cine vrea raspunde, nu m-am tacanit de tot :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  17. ana maria birladeanu7 august 2012 la 17:44

    eiii,ziceam asa...as vea sa raspund,ma refeream ca daca este invitatia pentr toata lumea ...asa ar fi normal :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ana Maria, chiar mi-ar face placere sa raspunzi. Eu nu am pus conditia asta ca sa nu va sperii, insa sunt mai mult decat bucuroasa sa aflu si raspunsurile voastre. Te pup.

    RăspundețiȘtergere