sâmbătă, 11 august 2012

Bucura-te de vara alaturi de Marionnaud!

Dragele mele, in luna august, Marionnaud ne intampina cu surprize si promotii "ting ting". Prima promotie se refera la persoanele cu numele de Maria si derivate. Vreau si eu un nume de sfant! Am doua nume si doua prenume, dar nu s-a gandit nimeni sa imi puna si mie un nume de sfant :( Asadar, sa vedem ce ne-a pregatit Marionnaud pentru luna august:

Asa cum va spuneam, prima promotie se refera la Sf. Maria: in data de 15.08.2012, posesorii de card de fidelitate (inclusiv cele emise pe loc in magazine) care isi sarbatoresc ziua onomastica de Sf. Maria, beneficiaza de o reducere de 20 % pentru orice achizitie. Conditia obligatorie e sa prezinti buletinul sau cartea de identitate, altfel as fi fost si eu Maria pentru o zi :)


Acum urmeaza promotiile pentru mine :) La achizitionarea unui produs din gamele Marionnaud Care Women sau Men, primesti cadou o referinta travel de 50 de ml. Promotia este valabila, in limita stocului disponibil, intre 16.08-31.08.2012.

Doua oje Marionnaud la 29 RON? Da, in perioada 10.08-31.08.2012 pentru o selectie de 2 oje Marionnaud pe un singur bon, in limita stocului disponibil.

15 % reducere pentru achizitiile in valoare de minimum 250 RON, in perioada 14.08-15.08.2012, impreuna cu cardul de fidelitate Marionnaud.

Eu am gasit deja doua promotii care mi se potrivesc: cea de Travel pentru ca ma pregatesc de o noua vacanta si cea de Summer Shopping pentru ca am "pus ochii" pe un nou parfum. Si nu doar eu :) Sotul meu isi doreste un parfum pe care l-a mai avut si acum doi ani. 15 % din valoarea a doua parfumuri nu-i rau deloc!  Imi pare rau ca n-am fost la curent cu promotiile Marionnaud pana acum. De multe ori am cumparat parfumuri sau seturi cadou de la ei. Cum ar fi fost sa stiu de promotii si sa imi fac cumparaturile cu o saptamana mai devreme sau mai tarziu, astfel incat sa economisesc niste bani? Eu zic ca n-ar fi fost rau: suma economisita gaseam eu unde sa o "plasez" ca "investitie" :) Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Dragi ingerasi, va tenteaza vreo promotie? Nu va voi spune ca produsele de la Marionnaud au preturi mici, dar eu prefer produsele de calitate. Cred ca majoritatea dintre voi stiti ca prefer sa platesc mai mult pentru un anume produs decat sa-mi cumpar 3 produse ieftine si ineficiente intr-o singura luna. Sa nu ma intelegeti gresit: asa cum spuneam si intr-o alta postare, nu pretul e garantia calitatii. Eu tin foarte mult la recomandarile prietenilor si nu prea dau gres. De asemenea, sunt fidela magazinelor de la care am cumparat si am fost multumita de produse. De la Marionnaud am cumparat de multe ori si am fost foarte multumita. Am dat-o in bara doar cu cateva cadouri, dar nu pot sa ma pricep la toate :)

PS: Scuze ca v-am zapacit cu experientele mele, insa imi doream sa stiti si voi parerea unui client fidel al parfumeriilor Marionnaud. Am mai aflat de o promotie Marionnaud pentru Bucuresti pe care va voi impartasi-o pe pagina de Facebook.

Pupici multi!

2 comentarii:

  1. Calin Andreea Daniela11 august 2012 la 09:28

    Aflasem si eu de ele :). Dragut din partea ta sa postezi despre promotii. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Macovei_ramona_violeta12 august 2012 la 14:44

    Produse de calitate!

    RăspundețiȘtergere