miercuri, 1 august 2012

Iubirea e pe bune sau e sa fie?

De multe ori m-am intrebat care e ratiunea unei casatorii...Multi naivi dintre noi am crede ca e rezultatul unei povesti de iubire. Imi pare rau sa va dezamagesc, insa casatoria e posibila oportunitate de a te imbogati, de a  nu ramane singur intr-o lume stigmata, de a reusi in viata.
Stiu ca ma veti blama: pe timpul lui Ceausescu o casnicie era intre doi oameni care se iubeau. Cu ce suntem noi mai buni acum? 
O casnicie acum inseamna ca fiecare dintre cei doi sa "traga" pentru un salariu mai bun! Chiar nu ne putem seama ca asta e disparitia naturii umane? E asa usor sa acceptam o vacanta in afara tarii si o masina de firma, fara sa ne gandim la consecintele pe care actiunile noastre le au in viata privata? Casele de vacanta, masinilie de lux, excursiile nu vor face decat sa adanceasca  o ruptura intre noi si cei dragi. Copiii au nevoie de atentie si de timp, un sot/ sau o sotie are nevoie de tandrete si de iubire. Daca vom merge pe ideea de occidental, ne vom trezi la 40 de ani parasiti de soti/sotii, uitati de copiii care la 4 ani aveau nevoie de noi, s.a.m.d.
De ce nu ne spune nimeni ca UE inseamna renuntarea la suveranitatea tarii, de ce toata lumea priveste fondurile europene ca o "mana cereasca"? Platim pentru ele! Si bani grei! Stiu ca majoritatea trusturilor mass media sun afiliate, dar as vrea ca cineva sa ne spuna noua, romanilor, ce inseamna intrarea in UE, cati bani platim pentru asta, ce inseamna un acord cu FMI?
Imi pare rau s-o spun, dar eu, ca analist politic, am o greata profunda pentru clasa politica din Romania :( Poate nu voi mai scrie asa ceva decat pe blogul personal, dar ma dezgusta sa vad doua tipuri de televiziuni: basiste (toti cei din USL sunt corupti) si useliste (toti cei din PDL sunt curupti, mai putin cei care au trecut la PSD sau PNL, vezi madam Placinta). Dragii mei, cred ca am mai spus, ne subestimati inteligenta: am trait in perioada lui Ceausescu, insa de multe ori cred ca era mai multa democratie! Ceausescu nu ne-a vandut! Unde sunt banii pe care trebuia sa-i luam in '89? A avut dreptate: era "lovitura de stat". Daca era revolutie trebuia sa-i lase la vorbeasca pe cei doi! E prima data cand ma revolt pentru ceea ce s-a intamplat in "89.  Tin sa va spun ca lovitura de stat a fost cea din '89. Ati format Frontul Salvarii Nationale, de unde s-a desprins si PDL. Nu sunteti decat niste securisti, poate ar fi mai bine sa ne lasati sa conducem noi tara! Voi nu puteti: suntem colonie europeana sau subsidiara Rusiei. Dragi politicieni, nu vreti sa ne spuneti ce-a fost in capul vostru cand ati renuntat la suveranitatea tarii? Poate renuntati la "cacaturile" afiliate si ne informati si pe noi, pana la urma cica noi va platim salariul :) Vai, ce urat din partea mea sa spun asta :) PSD, PDL, PNL, dar aveti oameni care nu au ce cauta in Parlament! Nu vreti sa ne lasati sa ne conducem noi tara? :) Nu credeti ca ati vandut suficient???? Hai pa, scuzati-ma, domnule Ponta, dar de unde dracu' ati venit si dvs????? Luati-l si pe domnul Ponta si pe Basescu! Chiar nu avem nicio prapastie buna pentru voi? :) Nu puteti sa fiti si voi simpatici, sa luati Romania ca tara europeana? E prima data cand imi asum SIDA pentru scarbe :))))) Daca vreti va dau pe toti in judecata pentru subminarea economiei nationale! Nu pot sa sa spun decat ca nu va doriti sa va blestem eu: toti care au mintit, vor avea parte de o "chestie" ok pentru cauza lor.

11 comentarii:

  1. parerea mea espre clasa politica : toti sunt o apa si-un pamant.  in ce priveste insa planul personal, sunt mai idealista si nu subscriu articolului, desi e in tendinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar am scris in tag, ca tu le zici mai bine ting ting :D Cuvintele tale reflecta un mare trist adevar, si sunt de acord total cu ceea ce ai scris! Si eu sunt de parere ca Ceausesc a fost impuscat ca sa nu vorbeasca! Ah, o bomba imi trebuie :D Postarea mea o stii ting ting http://gabryelles-blog.com/scrisoare-catre-domnul-presedinte/ ? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea fata de partener nu are treaba nici cu politica nici cu portofelul, nici macar cu apartenenta la un popor. faptul ca unii se folosesc de institutia casatoriei pentru a obtine ceva e o poveste trista, dar care poate fi ignorata. e bine sa nu le dai importanta unor asemenea oameni. dupa cum vad astia fac bani din rating pe curiozitatea unora/multora...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta îmi spuneam şi eu când citeam articolul: toţi sunt o apă şi-un pământ.

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne cat de bine spui Iulia. dragostea se pierde asa de repede in fata bunurilor materiale... este mai important sa muncesti sa faci bani sa ai vila masina si sa iti permiti o vacanta luxoasa,si la sfarsit cand te trezesti ca partenerul te-a lasat te mai intrebi de ce... uneori ma intreb ce ar fi fost daca nu s-ar fi intamplat anumite chestii daca totul ar fi decurs asa cum visam ,oare as mai fi suferit oare as mai fi pierdut lacrimi??? dar asta e au ramas si vor ramane intrebari fara raspuns, are mare dreptate Iulia, din punctul meu de vedere toti sunt o apa si un pamant politicienii... scuzati-ma ca am pus un comentariu mai rautacios dar m-au napadit amintirile si o data cu ele si nervii pt clipele pretioase pe care mi le-am irosit doar pt ca am crezut in ceva ce a fost doar un vis.... o seara frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mi-a palcut ce am citit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum am citit si postarea ta, ting ting. Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela, chiar voi incerca sa devin imuna la toate prostiile din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru sustinere, Cata! De politicieni nici nu m-ai zic nimic :( Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da oricat i-am blestema noi ei tot isi vor urma telul...Uslisti vin infometati, fiecare cu 10 guri, asa ca imagineazati...referitor la iubire, ma abtin, ma depaseste problema, poate pentru ca inca nu am descoperit acea persoana sa ma iubeasca cat mi-as dori...te-am poopat Iuli :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Lore, ai timp sa intalnesti si iubirea :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere