miercuri, 28 noiembrie 2012

Cine apreciaza creativitatea?

Nu stiu cati dintre voi stiu despre Ykipinky si despre creatiile sale. Eu nu as fi aflat daca una dintre prietenele mele nu ar fi scris pe blog despre Ykipinky. De ce-mi place Ykipinky? Pentru ca toate creatiile sunt unicat, modelele sunt pictate si accesorizate manual. De asemenea, m-a atras faptul ca sunt deschisi la orice idee nebuneasca pe care o are un client. Acest lucru mi-a dat curaj sa-i propun sa-mi creeze un tricou pictat cu Jarabe al meu :) Pentru cei care sunteti nou veniti pe blog: Jarabe de Palo e broscoiul meu plimbaret.

Sa va arat cateva modele ca sa stiti despre ce vorbesc :)




Culorile cu care sunt pictati blugii sunt permanente, nu ies la spalat.






Absolut toate modelele sunt create la comanda. Exista articole asemanatoare, dar niciodata identice. Mi se pare extraordinar sa poti transforma un tricou banal sau o pereche de blugi in ceva unicat fara sa cheltuiesti o avere.
Ce parere aveti? Va plac?

PS: Nu uitati sa va inscrieti la concursul organizat impreuna cu Ykipinky.

3 comentarii: